Valilik duyurdu! Ormanlara girişler yasaklandı

Ella

New member
Bursa Valiliği, yaz mevsimiyle birlikte hava sıcaklıklarının artması ve buna bağlı olarak orman yangını riskinin yükselmesi nedeniyle yeni tedbirler aldı. Ormanlık alanlara girişler 15 Ekim'e kadar yasaklanırken, jandarma ekipleri de denetimlere başladı.
442

Valilik duyurdu! Ormanlara girişler yasaklandı
 
Üst